tisdag 18 november 2008

Förkylning

Det är ju alltid när man inte får bli sjuk som man blir det. Min hals ömmar och snoret rinner. Men jag tror snart att min förkylning är över. Men något jag måste tillägga i dessa sjukdomstider är att jag verkligen hatar när folk hostar och nyser rakt ut. Snälla, hosta i armvecket. Jag tycker inte att det är så kul när man måste undvika människor bara för detta. Nä, lär är det så slipper alla bli sjuka.

På lördag ska jag även göra magnetröntgen på Sabbatsbergs sjukhus (har jag för mig det hette). Jag frågade när jag var på undersökningarna i onsdags om jag skulle behöva göra det och de sa nej men tydligen var det inte så. Det ska faktiskt bli lite spännande för jag har aldrig gjort det förut.

Nu är det dags att gå och läsa. Har en massa böcker från skolan som jag måste läsa ut. Puh.

Inga kommentarer: