onsdag 25 mars 2009

18/1-09 Sista agrafferna borta

Tog bort mina sista agraffer och fick även laxermedel för att få igång magen. När man får allt morfin stannar magen liksom upp och de vill se att magen blir som vanligt innan man åker hem. De var även tvungna att ta ett prov för någon tarmbakterie eftersom en patient hade det på andra sidan korridoren. När de sa det trodde jag först att det hade blivit vinterkräksjuka så jag blev jätteorolig men så var inte fallet som tur var!


Så här såg det ut på avdelningen

Tackkort från tidigare patienter

Mätte mig och jag var 1,5 cm längre haha!

Mitt förband på ryggen. Den lilla till höger är där för att ryggbedövningen gick in där.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad skönt att allt känns bättre nu! Jag är glad att jag har dig sara, du betyder jätte mycket!<3 är så glad att allt har gått bra! massor med kärlek/ din vän

Sara sa...

jag är glad att jag har dig också!!<3