lördag 10 januari 2009

Tankar

Det finns så mycket som jag är orolig över när det gäller den här operationen. Att jag ska dö, att jag ska bli förlamad, att jag inte blir tillräckligt sövd under operationen, att jag ska få vinterkräksjukan och en massa mer. Jag vill inte just nu.

Det känns som att allt blivit så fel. I början trodde jag att min operation skulle bli en relativt enkel skoliosoperation eftersom jag "bara" är 41 grader sned. Men först fick jag reda på att de skulle behöva steloperera en kota som försämrar rörligheten avsevärt mer än de andra. Sen upptäckte de att min lillhjärna "hängde ner" så nu kommer de inte kunna räta ut mig så mycket. Min motivation för det här var ju just att jag skulle bli rak och nu kanske jag inte ens ser någon skillnad. Jävla skit.

2 kommentarer:

Lina sa...

Sara du kommer inte att dö eller bli förlamad!Dör du kommer jag efter bara så att du vet. <3<3<3<3

Sara sa...

nej jag tror inte det heller. men ändå, tankarna finns där ändå. :/ hoppas du mår bättre nu iaf<3