tisdag 27 januari 2009

Läget just nu

Just nu mår jag rätt bra. Däremot har jag mått ganska dåligt idag. Vaknade illamåendes i morse och det satt i till middagstid. Sen har jag haft lite mer ont än vanligt eftersom jag dragit ner lite på smärtlindringen. Just det är något jag funderar på mycket. Jag vet inte riktigt när man ska sluta eller börja dra ner? Man vet ju inte att man har ont om man äter smärtlindrande så det är svårt att sluta när man inte har ont längre. Just nu äter jag åtta Alvedon om dagen och två OxyContin som är en långtidsverkande morfintablett. Tycker det känns väldigt mycket. Har nästan knaprat i mig en 100 tabletts Alvedonask sen jag kom hem. Jag tycker det är läskigt att stoppa i sig så mycket medeciner men jag ska till sjukhuset på torsdag så får fråga då vad de tycker.

Visst har jag ont i ryggen men inte så värst. Den värsta smärtan känner jag i min högra höft när jag böjer ner huvudet. Det är som en kniv som skär in. Det är irriterande men antar att det har med några nerver att göra. Får bara hoppas på att det försvinner snart.

Nu ska jag passa på och tacka lite folk.

Tack Tobias för en superfin blombukett och pandan!

Tack Carolina för berlocken jag fick tidigare och kaninen!

Tack Carolina, Ida, Hanna och Sabine för Björn Gustavsson-dvdn. Kanonkul!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är bäst! du är så fin! jag älskar dig! Jag är så stolt över dig och jag vet inte vad jag skulle göra över dig!

Anonym sa...

Sara, jag hörde för någon vecka sedan att du opererat ryggen. Jag har tänkt på dig! Och hittade din blogg nu ikväll som jag läst. Du är otroligt duktig! Hoppas du läker bra och fint och att du snart mår 100%perfekt! Varma kramar och hälsningar // Sarah

Ida sa...

kul att du gillade den! :D Kram

Lina sa...

SARA<3!!! Tack själv, det var hur lite som helt<3 hade jag kunna köpa månen hade jag gjort det men tyvärr har man inte det klirret i kassan!:(