onsdag 17 december 2008

Snart jul

Ja, med min operation händer det inte så mycket. Min operation är inte inställd den 12:e januari men jag tvivlar på att den kommer bli av ändå. Egentligen vill jag inte operera mig på vintern eftersom det är så mycket magsjuka på sjukhusen då men jag måste göra det. Egentligen är det väl ingen stress med att operera mig. Jag är inte så sned och ligger precis på gränsen till att operera. Men jag ska ha praktik i höst och vill verkligen hinna bli återställd innan dess eftersom det typ går ut på att bära fotoutrustning och sånt. Men jag får se hur det blir med det. Viktigast är väl att min kropp mår bra.

Idag ska jag på cirkus med min pojkvän. Tror det var cirkus i alla fall. Det ska bli väldigt mysigt och skönt att göra nåt. Sitter hemma och tänker för mycket nu för tiden.

Inga kommentarer: