fredag 31 oktober 2008

Början

Jaha, nu har man skapat en blogg. Jag har haft flera innan men för första gången har jag faktiskt något intressant att skriva om. Jag ska göra en skoliosoperation den 26:e november och den här bloggen kommer handla om det och om alla andra tankar. Det finns tre anledningar till att jag skapar den.

1, Jag vill kunna skriva av mig.

2, När jag fick veta att jag behövde operera mig för ca 2 år sedan så sökte jag runt på internet för jag hade ingen aning om vad det var. Då hittade jag en tjejs blogg, http://skolios.blogspot.com/, som jag läste och fortfarande läser. Det var väldigt intressant läsning och jag blev lite lugnare av den. Så jag hoppas att någon annan får syn på min blogg och kan känna samma sak.

3, Folk undrar väl förhoppningsvis (haha) hur jag mår efter op. och istället för att berätta för alla varje dag kan de kolla bloggen.

Vem är då jag? Jag är en sjuttonårig tjej som bor i Stockholm. Jag går andra året på gymnasiet, medialinjen intrikting foto. Foto är min grej i livet så skolan är oftast helt okej. Jag umgås med min pojkvän och mina kompisar. Haha, vad mer kan jag säga?

1 kommentar:

Lina sa...

du är bäst sara, bäst, coolast, snyggast och ja, det finns inte ord för det!! Din idé är hur bra och fin som helst med den här bloggen! massor med kärleks kramar!!<3(stort)